12 grudnia 2008

Obrazek turkusowy

O turkusach piszą na przykład, że ... turkus rozwija intuicję i sprawia, że stajemy się wrażliwsi i bardziej otwarci na otaczający nas świat, jest amuletem chroniącym przed wrogami i ubóstwem - ten kto go nosi, nigdy nie zazna głodu, a fortuna będzie mu sprzyjać. Turkus dodaje odwagi, pewności siebie, chroni przed złym towarzystwem i złymi kolejami losu. Poprawia stan nerwów, obdarza właściciela jasnym umysłem i wielką mocą psychiczną...

Zupełnie naturalnym więc było dla mnie, że kiedy przyszłam z pracy i zdjęłam mój ukochany turkusowy komplet zaproponowałam Światłu Mych Oczu, że Mu pożyczę świeżo zdjęte turkusy na czas Jego wieczornej pracy. O założeniu przez Niego bransoletki nie było nawet co marzyć, więc zaproponowałam naszyjnik.

Po kilku dniach poprosiłam rano o zapięcie turkusowego naszyjnika.
- Wzięłaś sprzed komputera?
- Nie, tamten jest potrzebny Tobie! Musiałam zatem kupić dla siebie nowy komplet
.

Na szczęście (jak podaje to samo źródło) ...biżuteria z turkusów sprawia, że kobieta, która ją nosi, wydaje się niezwykle piękna, nawet gdy taka nie jest... oraz ... turkus harmonizuje relacje międzyludzkie...

1 komentarz :

Unknown pisze...

"Na szczęście (jak podaje to samo źródlo) ...biżuteria z turkusów sprawia, że kobieta, która ją nosi, wydaje się niezwykle piękna, nawet gdy taka nie jest... oraz ... turkus harmonizuje relacje międzyludzkie..."

Czemuż to torebki nie mogą działać, jak turkusy? Ułatwiłoby to niektórym ich kolekcjonerkom oraz mężom kolekcjonerek życie :D