21 września 2012

Mam i ja ;-)

Budzik zadzwonił o siódmej.  Wystarczająco dużo czasu, by się umyć, ubrać, wycisnąć porcję soku pomarańczowego i grejpfrutowego, wypić swój, wsiąść w samochód i zdążyć dojechać na spotkanie na siódmą trzydzieści.

O dziwo, udało się dojechać nawet parę minut wcześniej.

Przed punktem obsługi klienta kolejka.  Najmilszy zajmuje miejsce w tejże kolejce jako dwudziesty :-0

Nastrój oczekiwania, kolejkowicze wymieniają uwagi i błyszczą znajomością szczegółów specyfikacji technicznej.  Emocje i radość, kolejka posuwa się i wreszcie do konsultanta dociera i Najmilszy z Moich Mężów.


Parę dokumentów i podpisów później wychodzi dzierżąc pod pachą nieduże czarne pudełko, a w nim nowy telefon.



Od Lawendowa_Chatka_2011


PS. Hmmmmm, jako że NIE mieszkamy w Sydney, NIE mogę napisać, że mieszkam pod jednym dachem, ba, dzielę życie z właścicielem dwudziestego iPhone'a 5 na świecie...


PS 2.  Najmilszy z Moich Mężów ciągle się dziwi, kiedy nazywam Go 'Inspektor Gadget' - ciekawe, skąd mi to porównanie przyszło do głowy?


*****************************


Wieczorem Najdzielniejszy z Moich Mężów z zimną krwią zaoferował:
- Wiesz, mój STARY telefon całkiem dobrze mi służy i jest wystarczający.  Jeśli chcesz, możesz zacząć używać ten (tu wskazał na nowo zdobyte pudełko).

Jako że iPhone jakoś nie najlepiej mi się kojarzy i nawiązuje do zamkniętego już rozdziału,  podziękowałam zdecydowanie.  Czytelnicy bloga wiedzą, że sile oddziaływania gadżetu uległam
raz (jak do tej pory ;-).

PRAWIE nie było widać westchnienia ulgi, zanim Najmilszy odpowiedział:
- W takim razie ja zacznę go używać.

STARY iPhone 4 wylądował w starym pudełku ;-)


Brak komentarzy :